dimecres, 27 de març del 2013

corba del camí


4 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Reconec aquesta corba i aquest camí... aquesta foto em sembla masa difícil per a mi, per dibuixar,vull dir, però com que no tinc vergonya dels fracassos estrepitosos i fins i tot sóc capaç de penjar-los igualment al blog... doncs a veure si surt alguna cosa.

miquel ha dit...

Massa difícil, Carme? Però si fas composicions magnífiques que a mi em semblen més complicades; a més, com que tens llibertat interpretativa...
Va, a veure si t'animes, que m'agradaria veure'l a casa teua.

Carme Rosanas ha dit...

Ja tinc el dibuix només en línies, ara em falta pintar-ho...

I també la flor de l'estepa, i els ocells negres i encara uns pixallits de la vora del camí. Aquesta tarda els colors.

miquel ha dit...

Ja començo a estar impacient. Espero que els veuré :-)