diumenge, 8 de desembre del 2013

reflex de tardor


6 comentaris:

Assum ha dit...

Ostres!! Miquel, aquesta foto és una prolongació del meu dissabte surrealista.
Surrealisme elegant, MAGRITTE(m´encanta) el que juga amb el contrast fred, càlid, el que no saps si es de dia o de nit....
Bona!!!

Carme Rosanas ha dit...

Dins o fora? L'hivern s'ensenyoreix de tot, fins i tot dels dins.

Uix... ja saps que les finestres boniques i especials em perden... :DDD vaja, que perdo el senderi per elles...

Poesia visual en estat pur.

PS ha dit...

M' encanta.

miquel ha dit...

Assum, m'alegro que la tornada a casa hagi estat progressivament suau en part gràcies a mi :-)
Molt ben vist, fred i càlid, fora i dins.
Gràcies.

Però en canvi, a dins hi ha un daurat càlid que contrasta amb la fredor exterior, Carme.
A mi també m'agraden les finestres en si mateixes i els misteris que amaguen i que no cal descobrir perquè es tornarien prosaics.
Gràcies.

Gràcies, A. Feta des del balcó de la casa del nord. A vegades sorgeix el detall a partir d'elements vistos mil vegades.

Jordi Dorca ha dit...

Excel·lent. Nòrdic, diria jo. De tardor cap a hivern. D'allò que se'n va.

miquel ha dit...

Gràcies, Jordi.
Ben vist, encara que aquí passa el mateix.