dijous, 7 de maig del 2015

exuberància primaveral








5 comentaris:

PS ha dit...

Puc endevinar?
1.- acàcia
2.- roselles
3.- saüc d'aprop?
4.- cards
5.- saüc de lluny
6.- malves
7.- card

Carme Rosanas ha dit...

Jo per part meva, estic força d,acord amb l'A... Hagués dit el mateis

Només dubtoava si el 3 el 5, o una de les dues imatges, podria ser marfull.

Queda molt bonic "això" que els has fet, a les fotos...

miquel ha dit...

A., segur que ho has endevinat més que jo, que no estic segur de tot el que fotografio. Haure anar a classes de botànica.

No sé que dir-te sobre saüc o marfull, Carme. em sembla que us haureu de posar d'acord amb la Carme, o recórrer a fra Miquel.
Gràcies, és divertit de fer :-)

fra miquel ha dit...

Semblen pintures... :o)
Jo més aviat em decanto per saüc, noies. Per la forma de la branca i per com estan disposades les fulles ;o)
Tri-abraçada

miquel ha dit...

Queda constància d'expert :-)