dimecres, 1 de gener del 2014

cel de nadal (la lluna, a l'est)







5 comentaris:

fra miquel ha dit...

Bon cel. Jo me'l vaig perdre... :( I tinc encara suspesa l'assignatura de reconèixer, si més no, les constel·lacions més conegudes. A les teves fotografies només arribo a reconèixer el cinturó d'Orió... Crec que també es pot veure Mart però jo no el sé situar...
Bon any nou, Miquel
abraçada

Assum ha dit...

Que bonica la progressió de colors!!!
I les estrelles.

miquel ha dit...

Miquel, el cel de Nadal encara dura :-)
No et pensis, jo reconec ben poca cosa pel seu nom, a part d'Orió. sí que hi ha un planeta, i també la polar...
Bon 2014
Una abraçada


Un cel fantàstic, Assum. Els colors són una mica fruit de l'atzar :-)

PS ha dit...


M´he quedat senses paraules, bocabadada. Em recorda molt el cel de paper que hi havia de fons al pessebre de la meva infantesa.
Gràcies.

miquel ha dit...

És veritat, A., també semblen cels de pessebres.
Em fa content que t'hagin portat a temps feliços.